Tvorba bojovníka II.


Teď už máme představu, jakým směrem se bude posouvat náš bojový styl a k jaké zbrani má naše postava nejblíž. Pojďme si ale ještě trochu přiblížit, co všechno je nedílnou součástí života bojovníka:

Výdrž

Výdrž je něco jako vaše síla, kterou jste schopni vkládat do útoků. Každý útok, kryt nebo úhyb, který v boji provedete, má svojí cenu Výdrže. Proto je nutné znát její hodnotu a počítat, na co vám Výdrž ještě zbývá a na co ne. Jakmile totiž dojde na nulu, je vaše postava zcela vyčerpaná a už neudělá ani pohyb. Body Výdrže platí vždy na jeden boj. Není třeba ji nikde nabíjet, jakmile souboj skončí, znovu se obnoví. Její hodnota stoupá spolu s vaším levlem.

Život

Život je hodnota, kterou má každý hráč. Opět je podmíněná levlem a tím, jestli jste bojovník či mág (bojovníci mají života o něco více). S Životem se počítá zejména v soubojích. Jakmile dostanete protivníka pomocí útoků na nulu Životů, vyhráli jste. A taky naopak - pokud dostanete takové poškození, že Život klesne na nulu vám, prohráli jste. Život se dá ovlivnit kromě levlu hlavně zbrojí a lektvary.

Život se vám nabíjí sám. Jeho hodnota platí na jeden souboj a jakmile souboj skončí, životy máte automaticky zase plné.

Dovednosti

Dovednostmi bojovníka jsou přirozeně zbraně. Ta, kterou jste si před chvíli vybrali, je vaše Dominantní zbraň. Všechny ostatní jsou Vedlejší zbraně (např. meč a štít, luk atp.). Tyto dovednosti vylepšujete za pomocí úrovní od 1. až po 5., která je nejvyšší. Na nejvyšší úroveň se dá vylepšit jen Dominantní zbraň, zatímco Vedlejší jsou omezené jen na druhou úroveň (alespoň ze začátku). Každá úroveň odemyká nové útoky a pohyby. 

Schopnosti

Schopnosti jsou vrozené a provázejí vás po celou hru. Nedají se naučit. Ty, co si zvolíte na začátku, jsou trvalé a neměnné. Pro Zbraně na dálku jsou to Rychlost a Reflexy, pro Lehké zbraně Rychlost a Obratnost a pro Těžké zbraně Síla a Výdrž. I schopnosti se dají postupně vylepšovat, což odemyká bonusy.

Aktivity

Mezi aktivity se dá počítat prakticky váš fyzický um. Může to být například Šplh, Plavání, Běh, ale i Jízda na koni, Jízda na drakovi, Skrývání a cokoliv jiného, co vás napadne. Každá aktivita se musí naučit (opět úroveň 1 - 5), jejím ovládnutím však můžete získat bonusy a propojení s talenty. Aktivity se může učit každý, ať už bojovník či mág.

Řemeslo

Mezi Řemesla patří povolání typu: Alchymie, Kovářství, Léčitelství a cokoliv dalšího, co si vymyslíte. Je jedno, jaké řemeslo chcete ovládat. Máte možnost je pak i nadále vylepšovat a sbírat díky nim bonusy k talentům.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky